Tel.: (36) 1/326-8209 E-mail: info@hungarocad.hu Cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A

Szigorúbb feltételek a szoftverkövetés megújítására

2016. február 1-től szigorodnak a szoftverkövetések megújításának feltételei. A meghosszabbításra csak a szolgáltatás lejárati napjáig lesz lehetőség. Megszűnik minden késedelmes hosszabbítási lehetőség.

Pontosan kell rendelni – különben örökre elveszik a hosszabbítás lehetősége. A szoftverkövetés nélküli 2016 verziókhoz január 31-ig még lehet szoftverkövetést kötni. Az Autodesk 2015. december 4-én küldte ki az alábbi tájékoztató levelet az ügyfeleknek. Érdemes végigolvasni a levelet mindenkinek, mert nagyon precízen leírja a változásokat, és elvesztésük kapcsán remekül összefoglalja az éves szoftverkövetés főbb előnyeit:

Változások várhatók a Maintenance Subscription szoftverkövetés megújítási lehetőségeiben

Ezt az üzenetet azért kapta, mert nyilvántartásunk szerint Önt és/vagy az Önök szervezetét érintheti a következő üzleti változás. A jelen közlemény célja, hogy a változás életbe lépése előtt elegendő idő álljon a rendelkezésére a lehetőségek megismeréséhez, az igényei kiértékeléséhez, és ahhoz, hogy megtegye a szükséges lépéseket. 2016. február 1-től kezdve az Autodesk nem engedélyezi a Maintenance Subscription szerződések lejáratot követő késedelmes megújítását, minden szoftverkövetési megállapodást időben meg kell újítani.

Mit jelent mindez?

Lejárt Maintenance Subscription szoftverkövetési szerződését a szerződés lejárati dátumától számítva egy évig még megújíthatja, azonban február 1. után erre semmilyen esetben nem lesz lehetősége. Forduljon forgalmazójához vagy Autodesk értékesítési képviselőjéhez, és újítsa meg szoftverkövetését még ma. Ha úgy dönt, hogy nem újítja meg szerződését, továbbra is használhatja Autodesk szoftvere meglévő verzióját, de az alábbi előnyökhöz nem férhet majd hozzá:

  • A szoftverek új kiadásai
  • Termékfejlesztések
  • A szoftverek korábbi verziói
  • Otthoni használattal kapcsolatos jogok
  • Globális használattal kapcsolatos jogok
  • Műszaki támogatás
  • A szerződéshez vásárolt felhőpontok
  • Az igénybe vehető felhőszolgáltatások
  • 25 GB felhő tárhely

Ha nem újítja meg Maintenance Subscription szerződését, a szoftver aktuális verziójának beszerzéséhez és a fent felsorolt egyéb előnyök kihasználásához új szoftverlicencet kell vásárolnia.

Mit kell tennem? 

Forduljon forgalmazójához vagy Autodesk értékesítési képviselőjéhez, és újítsa meg szoftverkövetését még ma. Ha kérdései vannak, tekintse meg A megújítás módja gyakorlatot.