Az Autodesk termékekre való előfizetés rugalmas vezérlést és nagyobb mértékű hozzáférést biztosít az eszközökhöz és technológiákhoz, emellett betekintést adhat a felhasználók és az üzletmenet jobb kezelésébe.
RUGALMAS IDŐTARTAMOK
Pontosan azt a szoftvert kapja, amelyre szüksége van, annyi ideig, ameddig szüksége van rá. Előfizethet havi, 1 éves, 2 éves, vagy hároméves időszakra is.
HOZZÁFÉRÉS A LEGÚJABB SZOFTVEREKHEZ, KORÁBBI VERZIÓKHOZ
A legújabb fejlesztésekhez, valamint a szükséges korábbi verziókhoz való széleskörű hozzáférés révén megőrizheti versenyképességét (a legtöbb Autodesk-termék esetében elérhető, egyes termékeknél eltérő is lehet).
Elérhet különböző felhőszolgáltatásokat, frissítéseket az Autodesk fiók, illetve az Asztali alkalmazás segítségével.
BÁRHOL HASZNÁLHATJA SZOFTVEREIT
Otthon vagy utazás közben is használhatók a termékek.
Bárhol letöltheti és használhatja az Autodesk-szoftverek aktuális és korábbi verzióit – otthon, a munkahelyén vagy akár útközben.
FELÜGYELETI ESZKÖZÖK (szerződéskezelő, szoftverkoordinátor)
Autodesk-fiókjából egyszerűen és hatékonyan kezelheti szoftvereit, az elérhető és kiosztható licenceket, valamint azok használatát.
RUGALMAS VEZÉRLÉS
Megfelelő módon kezelheti a felhasználókat, a költségeket és a termékeket.
Újabb felhasználókat vehet fel, vagy eltávolíthatja azon felhasználókat, akiknek már nincs szükségük a megadott szoftverre. Módosíthatja a felhasználók hozzáférését az egyes szoftverekhez, illetve ellenőrizheti a licencek kihasználtságát is.
MŰSZAKI TÁMOGATÁS
Segítünk szoftveres problémái gyors megoldásában
Gyorsabb, könnyen módon juthat segítséghez. Hívást egyeztethet egy támogatási szakértővel, vagy elérheti az online erőforrásokat, hogy a legtöbbet hozhassa ki előfizetéséből.
Telefonos támogatás: hívást egyeztethet közvetlenül a megfelelő műszaki szakemberrel, így az Önnek leginkább megfelelő időpontban oldhatja meg problémáját.
Webes támogatás: e-mail vagy valósidejű üzenetváltás útján léphet kapcsolatba velünk.
Távoli asztali segítségnyújtás: együtt dolgozhat egyik technikai kollégánkkal, aki látja, mi történik az Ön eszközén, így el tudja végezni a hibaelhárítást, és megoldást tud nyújtani.
Továbbá rendelkezésre állnak az Autodesk támogatásai is:
Előre egyeztetett hívás, online csevegés, vagy e-mail útján, távoli asztali segítségnyújtás – Biztonságos gyakorlati hibaelhárítás, illetve Online források – Hozzáférhet tudásbázishoz, mely súgódokumentumokat, oktatóanyagokat és -videókat, továbbá közösségi támogatási fórumokat foglal magában.
INTEGRÁLT EGYÜTTMŰKÖDÉS
A munkafolyamatokba épített megosztási képességekkel az egyének és kisebb csapatok zökkenőmentesen együttműködhetnek.
Az Autodesk Drive által több mint 60 féle:
- 2D és 3D rajz és modell,
- Autodesk és más
- Media, vagy Office file tárolható, osztható meg.
Link megosztása által bárkivel megoszthatók a fileok.
(alaphelyzetben engedélyezi a letöltést is CAD fileoknál, de ez visszavonható és jelszóval védhető)
E-mailen is küldhető a megosztott link, ami szintén jelszóval védhető, valamint HTML oldalakba is beágyazhatók a fileok.
TERMÉKBIZTONSÁG
Számíthat az Autodesk biztonsági szakértőire, hogy a legújabb biztonsági frissítések és javítócsomagok elérhetővé tételével mindig segítenek eszközeit biztonságban tartani.
KÖLTSÉGVETÉS-TERVEZÉS
Az előfizetési költségek áttekinthetőek és előrejelezhetőek, így könnyebbé válik a szoftverköltségek elszámolása, illetve jövőbeli előrejelzése.