Az előfizetés előnyei

Az Autodesk termékekre való előfizetés rugalmas vezérlést és nagyobb mértékű hozzáférést biztosít az eszközökhöz és technológiákhoz, emellett betekintést adhat a felhasználók és az üzletmenet jobb kezelésébe.

 

RUGALMAS IDŐTARTAMOK

Pontosan azt a szoftvert kapja, amelyre szüksége van, annyi ideig, ameddig szüksége van rá. Előfizethet havi, 1 éves, 2 éves, vagy hároméves időszakra is.

 

HOZZÁFÉRÉS A LEGÚJABB SZOFTVEREKHEZ, KORÁBBI VERZIÓKHOZ

A legújabb fejlesztésekhez, valamint a szükséges korábbi verziókhoz való széleskörű hozzáférés révén megőrizheti versenyképességét (a legtöbb Autodesk-termék esetében elérhető, egyes termékeknél eltérő is lehet).

Elérhet különböző felhőszolgáltatásokat, frissítéseket az Autodesk fiók, illetve az Asztali alkalmazás segítségével.

 

BÁRHOL HASZNÁLHATJA SZOFTVEREIT

Otthon vagy utazás közben is használhatók a termékek.

Bárhol letöltheti és használhatja az Autodesk-szoftverek aktuális és korábbi verzióit – otthon, a munkahelyén vagy akár útközben.

 

FELÜGYELETI ESZKÖZÖK (szerződéskezelő, szoftverkoordinátor)

Autodesk-fiókjából egyszerűen és hatékonyan kezelheti szoftvereit, az elérhető és kiosztható licenceket, valamint azok használatát.

 

 RUGALMAS VEZÉRLÉS

Megfelelő módon kezelheti a felhasználókat, a költségeket és a termékeket.

Újabb felhasználókat vehet fel, vagy eltávolíthatja azon felhasználókat, akiknek már nincs szükségük a megadott szoftverre. Módosíthatja a felhasználók hozzáférését az egyes szoftverekhez, illetve ellenőrizheti a licencek kihasználtságát is.

 

MŰSZAKI TÁMOGATÁS

Segítünk szoftveres problémái gyors megoldásában

Gyorsabb, könnyen módon juthat segítséghez. Hívást egyeztethet egy támogatási szakértővel, vagy elérheti az online erőforrásokat, hogy a legtöbbet hozhassa ki előfizetéséből.

Telefonos támogatás: hívást egyeztethet közvetlenül a megfelelő műszaki szakemberrel, így az Önnek leginkább megfelelő időpontban oldhatja meg problémáját.

Webes támogatás: e-mail vagy valósidejű üzenetváltás útján léphet kapcsolatba velünk.

Távoli asztali segítségnyújtás: együtt dolgozhat egyik technikai kollégánkkal, aki látja, mi történik az Ön eszközén, így el tudja végezni a hibaelhárítást, és megoldást tud nyújtani.

Továbbá rendelkezésre állnak az Autodesk támogatásai is:

Előre egyeztetett hívás, online csevegés, vagy e-mail útján, távoli asztali segítségnyújtás – Biztonságos gyakorlati hibaelhárítás, illetve Online források – Hozzáférhet tudásbázishoz, mely súgódokumentumokat, oktatóanyagokat és -videókat, továbbá közösségi támogatási fórumokat foglal magában.

 

INTEGRÁLT EGYÜTTMŰKÖDÉS

A munkafolyamatokba épített megosztási képességekkel az egyének és kisebb csapatok zökkenőmentesen együttműködhetnek.

Az Autodesk Drive által több mint 60 féle:

  • 2D és 3D rajz és modell,
  • Autodesk és más
  • Media, vagy Office file tárolható, osztható meg.

Link megosztása által bárkivel megoszthatók a fileok.

(alaphelyzetben engedélyezi a letöltést is CAD fileoknál, de ez visszavonható és jelszóval védhető)

E-mailen is küldhető a megosztott link, ami szintén jelszóval védhető, valamint HTML oldalakba is beágyazhatók a fileok.

 

TERMÉKBIZTONSÁG

Számíthat az Autodesk biztonsági szakértőire, hogy a legújabb biztonsági frissítések és javítócsomagok elérhetővé tételével mindig segítenek eszközeit biztonságban tartani.

KÖLTSÉGVETÉS-TERVEZÉS

Az előfizetési költségek áttekinthetőek és előrejelezhetőek, így könnyebbé válik a szoftverköltségek elszámolása, illetve jövőbeli előrejelzése.

Kapcsolatfelvétel