Standard és Premium előfizetések összehasonlítása

A Megnevezett felhasználóknak szánt új Autodesk Standard és Premium előfizetések (csomagok) széleskörű adminisztrációs, támogatási és jelentés-készítési képességeket biztosítanak a cégek számára.

Szolgáltatások

Standard

Premium

 

Egyéneknek és kisebb csapatoknak

50 vagy több tagú, közepes és nagy méretű csapatok számára

     
  A termékhasználatra vonatkozó jelentések készítése Termékhasználatra vonatkozó jelentések felhasználói adatokkal
  Kétlépéses ellenőrzés Egyszeri bejelentkezés (SSO)
  támogatás munkaidőben Támogatás a hét minden napján
Ár _ ~300 eur + áfa/lic.
     

 HOZZÁFÉRÉSI LEHETŐSÉGEK

   
Egyfelhasználós hozzáférés    

Egyéni felhasználó hozzárendelése és hozzáférésének biztosítása éves vagy 3 éves időtartamra

x x
     

JELENTÉSKÉSZÍTÉS

   
A termékhasználatra vonatkozó jelentések készítése    

Megtekintheti az egyes termékek és verziók használatának összesített összefoglalóját, valamint az általános használat gyakoriságát

x x

A termékhasználatra vonatkozó jelentések felhasználói adatokkal

   

Megtekintheti, hogy mely személyek és milyen gyakran használják az egyes termékeket és verziókat

  x
     

 FELÜGYELET ÉS BIZTONSÁG

   

Felhasználók hozzáadása és hozzárendelése az Autodesk Account-fiókban

   

Felhasználók meghívása és hozzárendelése a listán szereplő bármely termékhez az e-mail-címük használatával

x x
Kétlépéses ellenőrzés    

További biztonsági réteg hozzáadása a felhasználói fiókokhoz.

x x

Kötegelt importálás

   

Nagyszámú felhasználó egyszerre történő hozzáadásához feltölthet egy .csv fájlt

x x

Felhasználók hozzáadásának automatizálása

   

Első bejelentkezésükkor a rendszer automatikusan felveszi a felhasználókat a felhasználói listára

  x

Egyszeri bejelentkezés (SSO)

   

A felhasználók vállalati hálózati hitelesítőadataikkal jelentkezhetnek be a termékek eléréséhez

  x
     

TÁMOGATÁS ÉS BEVEZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

   

Online önkiszolgáló támogatás

   

Közösségi fórumainkban kollégák és szakértők segítségével oldhatja meg a problémákat, az Autodesk Knowledge Network webhelyen pedig válaszokat kaphat kérdéseire

x x

Online képzés

   

Irányított tanulási útvonalaink segítségével az elfoglalt szakemberek is naprakész információkat kaphatnak a legújabb munkafolyamatokról és bevált módszerekről

x x

Virtuálisügynök-támogatás

   

Bármikor válaszokat kaphat kérdéseire AVA-tól, az Autodesk virtuális ügynökétől (Autodesk Virtual Agent)

x x

Webes problémák támogatása

   

Esete beküldésével egy munkanapon belül segítséget kaphat egy Autodesk-szakértőtől

x x

Élő támogatás minden hétköznap, munkaidőben

   

Lépjen kapcsolatba egy Autodesk-szakértővel munkaidőben

x x

Élő támogatás a hét minden napján, a nap minden órájában

   

Bármikor, éjszakánként és hétvégente is segítséget kérhet az Autodesk szakértőitől

  x

Segítség a betanításhoz

   

Az első 90 napban az Autodesk szakértői segítenek a rendszergazdáknak az új előnyök, például az egyszeri bejelentkezés beállításában

  x

Oktató által tartott képzés

   

Az Autodesk szakértői például az iparági trendeket és a termékek munkafolyamatait bemutató, 2–4 órás időtartamú webináriumokon képezik ki csapatát

  x
     

EGYÜTTMŰKÖDÉS

   

Autodesk Drive

   

Biztonságosan tárolhatja, tekintheti és oszthatja meg tervadatait

x x
Megosztott nézetek    

Gyorsan és biztonságosan megoszthatja munkáját az érdekelt felekkel

x x

Felhasználók kezelése csapatok szerint

   

Az előfizetéseket külön kezelheti, és nyomon követheti a csapat általi használatot

x x

 A Standard csomagnál nincs minimális követelmény, minden termék előfizetése automatikusan tartalmazza a Standard-funkciókat és -szolgáltatásokat. Elsődleges rendszergazdaként dönthet úgy, hogy a Premium csomagra vált, ha legalább 50, a Premium előfizetésre jogosult termék-előfizetéssel rendelkezik. 

 A Premium csomag jogosult termékeinek listáját itt tekintheti meg. 

  • Ha a Standard csomagra fizetett elő, és a Premium csomagra szeretne váltani, bármikor megteheti ezt, vagy várhat az előfizetése megújításáig. 
  • A Premium előfizetések előre fizetett, egy éves csomagok. Az éves időtartam végén dönthet úgy, hogy megújítja Premium csomagját, vagy visszaválthat a Standard csomagra, ebben az esetben azonban elveszíti hozzáférését a Premium-előnyökhöz.
  • A csomagok szolgáltatásai jelenleg nem vásárolhatók meg külön-külön, így ügyeljen arra, hogy a kívánt szolgáltatásokat tartalmazó tervet válassza ki.
  • Minden termék-előfizetéshez automatikusan jár a Standard csomag, ennek nincs további költsége.
  • A Premium csomagra való áttéréshez a frissítés napján pillanatfelvételt készítünk az elsődleges rendszergazda által kezelt előfizetések teljes számáról. A Premium szintű éves díjat ezt követően az adott pillanatfelvételen szereplő előfizetések számának megfelelően számoljuk fel. A hozzáadott vagy eltávolított felhasználókat vagy előfizetéseket a teljes időszak során figyelemmel követjük, így a következő megújításkor a használat arányában módosíthatjuk az előfizetés összegét.

 Felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban keresse kollégáinkat:

Kapcsolatfelvétel