A Megnevezett felhasználóknak szánt új Autodesk Standard és Premium előfizetések (csomagok) széleskörű adminisztrációs, támogatási és jelentés-készítési képességeket biztosítanak a cégek számára.
Szolgáltatások |
Standard |
Premium |
Egyéneknek és kisebb csapatoknak |
50 vagy több tagú, közepes és nagy méretű csapatok számára |
|
A termékhasználatra vonatkozó jelentések készítése | Termékhasználatra vonatkozó jelentések felhasználói adatokkal | |
Kétlépéses ellenőrzés | Egyszeri bejelentkezés (SSO) | |
támogatás munkaidőben | Támogatás a hét minden napján | |
Ár | _ | ~300 eur + áfa/lic. |
HOZZÁFÉRÉSI LEHETŐSÉGEK |
||
Egyfelhasználós hozzáférés | ||
Egyéni felhasználó hozzárendelése és hozzáférésének biztosítása éves vagy 3 éves időtartamra |
x | x |
JELENTÉSKÉSZÍTÉS |
||
A termékhasználatra vonatkozó jelentések készítése | ||
Megtekintheti az egyes termékek és verziók használatának összesített összefoglalóját, valamint az általános használat gyakoriságát |
x | x |
A termékhasználatra vonatkozó jelentések felhasználói adatokkal |
||
Megtekintheti, hogy mely személyek és milyen gyakran használják az egyes termékeket és verziókat |
x | |
FELÜGYELET ÉS BIZTONSÁG |
||
Felhasználók hozzáadása és hozzárendelése az Autodesk Account-fiókban |
||
Felhasználók meghívása és hozzárendelése a listán szereplő bármely termékhez az e-mail-címük használatával |
x | x |
Kétlépéses ellenőrzés | ||
További biztonsági réteg hozzáadása a felhasználói fiókokhoz. |
x | x |
Kötegelt importálás |
||
Nagyszámú felhasználó egyszerre történő hozzáadásához feltölthet egy .csv fájlt |
x | x |
Felhasználók hozzáadásának automatizálása |
||
Első bejelentkezésükkor a rendszer automatikusan felveszi a felhasználókat a felhasználói listára |
x | |
Egyszeri bejelentkezés (SSO) |
||
A felhasználók vállalati hálózati hitelesítőadataikkal jelentkezhetnek be a termékek eléréséhez |
x | |
TÁMOGATÁS ÉS BEVEZETÉSI SZOLGÁLTATÁSOK |
||
Online önkiszolgáló támogatás |
||
Közösségi fórumainkban kollégák és szakértők segítségével oldhatja meg a problémákat, az Autodesk Knowledge Network webhelyen pedig válaszokat kaphat kérdéseire |
x | x |
Online képzés |
||
Irányított tanulási útvonalaink segítségével az elfoglalt szakemberek is naprakész információkat kaphatnak a legújabb munkafolyamatokról és bevált módszerekről |
x | x |
Virtuálisügynök-támogatás |
||
Bármikor válaszokat kaphat kérdéseire AVA-tól, az Autodesk virtuális ügynökétől (Autodesk Virtual Agent) |
x | x |
Webes problémák támogatása |
||
Esete beküldésével egy munkanapon belül segítséget kaphat egy Autodesk-szakértőtől |
x | x |
Élő támogatás minden hétköznap, munkaidőben |
||
Lépjen kapcsolatba egy Autodesk-szakértővel munkaidőben |
x | x |
Élő támogatás a hét minden napján, a nap minden órájában |
||
Bármikor, éjszakánként és hétvégente is segítséget kérhet az Autodesk szakértőitől |
x | |
Segítség a betanításhoz |
||
Az első 90 napban az Autodesk szakértői segítenek a rendszergazdáknak az új előnyök, például az egyszeri bejelentkezés beállításában |
x | |
Oktató által tartott képzés |
||
Az Autodesk szakértői például az iparági trendeket és a termékek munkafolyamatait bemutató, 2–4 órás időtartamú webináriumokon képezik ki csapatát |
x | |
EGYÜTTMŰKÖDÉS |
||
Autodesk Drive |
||
Biztonságosan tárolhatja, tekintheti és oszthatja meg tervadatait |
x | x |
Megosztott nézetek | ||
Gyorsan és biztonságosan megoszthatja munkáját az érdekelt felekkel |
x | x |
Felhasználók kezelése csapatok szerint |
||
Az előfizetéseket külön kezelheti, és nyomon követheti a csapat általi használatot |
x | x |
A Standard csomagnál nincs minimális követelmény, minden termék előfizetése automatikusan tartalmazza a Standard-funkciókat és -szolgáltatásokat. Elsődleges rendszergazdaként dönthet úgy, hogy a Premium csomagra vált, ha legalább 50, a Premium előfizetésre jogosult termék-előfizetéssel rendelkezik.
A Premium csomag jogosult termékeinek listáját itt tekintheti meg.
- Ha a Standard csomagra fizetett elő, és a Premium csomagra szeretne váltani, bármikor megteheti ezt, vagy várhat az előfizetése megújításáig.
- A Premium előfizetések előre fizetett, egy éves csomagok. Az éves időtartam végén dönthet úgy, hogy megújítja Premium csomagját, vagy visszaválthat a Standard csomagra, ebben az esetben azonban elveszíti hozzáférését a Premium-előnyökhöz.
- A csomagok szolgáltatásai jelenleg nem vásárolhatók meg külön-külön, így ügyeljen arra, hogy a kívánt szolgáltatásokat tartalmazó tervet válassza ki.
- Minden termék-előfizetéshez automatikusan jár a Standard csomag, ennek nincs további költsége.
- A Premium csomagra való áttéréshez a frissítés napján pillanatfelvételt készítünk az elsődleges rendszergazda által kezelt előfizetések teljes számáról. A Premium szintű éves díjat ezt követően az adott pillanatfelvételen szereplő előfizetések számának megfelelően számoljuk fel. A hozzáadott vagy eltávolított felhasználókat vagy előfizetéseket a teljes időszak során figyelemmel követjük, így a következő megújításkor a használat arányában módosíthatjuk az előfizetés összegét.
Felmerülő kérdéseikkel kapcsolatban keresse kollégáinkat:
- Hegedüs Andrea +36 20 285 4379, hegedus.andrea@hungarocad.hu
- Mázsár Mariann +36 30 554 6675, mazsar.mariann@hungarocad.hu