V-Ray for Unreal

A V-Ray for Unreal a leggyorsabb és legegyszerűbb módszert kínálja az építészek, a terméktervezők, és más 3D modellezéssel foglalkozók számára, hogy a V-Ray jeleneteket valós időben mutathassák meg, és ray-trace technológiával készíthessenek képeket közvetlenül az Unreal Engine-ből.

A V-Ray for Unreal egy plug-in az Unreal Engine programhoz, amely lehetővé teszi a V-Ray jelenetek közvetlen importálását a 3ds Max, a Maya és a SketchUp programokból az Unreal Engine-ben történő rendereléshez.

A V-Ray for Unreal megőrzi az adatok konzisztenciáját  a V-Ray for 3ds Max-ból, V-Ray for Maya-ból és a V-Ray for SketchUp-ból származó eredeti anyagokat, úgy hogy kapcsolatban marad a valós idejű verzióikkal, és akkor hívják be ezeket, amikor készen állunk a renderelésre. A V-Ray for Unreal használható light baking-hez, natív Unreal jelenetek vagy harmadik féltől származó adatok renderelésére, amelyeket az Epic saját Datasmith alkalmazásával importálhatunk az Unreal Engine-be.

Chaos Group official partner logo

Termékfelelős:

Elérhető termékkonstrukciók

  • Helytartó

    V-Ray Next for Unreal Annual License

    A Workstation licenc tartalmaz 1db grafikus kezelőfelületet (GUI) és 1db V-Ray Render Node-ot.

    előfizetés 1 évre,
    ingyenes támogatás a Chaos Group szakembereitől

    88.900 FtNettó ár: 70.000 Ft Kosárba