Autodesk Build

Az Autodesk Build, korábban BIM 360 – Build, az Autodesk Construction Cloud egységesített platform része, egy felhőalapú közös adatkörnyezet (CDE – Common Data Environment), melynek célja a munkaterület és projektmenedzsment munkafolyamatok összekapcsolása.

Az Autodesk Build integrált kivitelezési és projektmenedzsment képességei felgyorsítják az információigénylést (RFI) és a dokumentumcsomagok kezelését. Segítenek az előírások betartásában, proaktív minőségi és munkavédelmi lépések megtételében, és összesítő adatokkal, statisztikákkal járulnak hozzá a kivitelezés teljesítményének ellenőrzéséhez.


Javítsa a minőség-ellenőrzést, a munkavédelmet és projektmenedzsmentet a munkaterületen.

  • Projektmenedzsment
    Biztosítsa a projektek gördülékenységét; javítsa az együttműködést, és csökkentse a félreértéseket, a hibákat és a pótmunkákat.

  • Minőség ellenőrzés
    Kövesse nyomon az összes észrevételt egy helyen, és oldja meg korábban. Csökkentse a költséges utómunkálatokat, és tartsa ütemezetten a projekteket.
  • Munkavédelem irányítás
    Könnyen átvehető, megismételhető biztonsági programokat dolgozhat ki, és ráveheti a csapattagokat, hogy részt vegyenek a biztonságos munkaterület fenntartásában.
  • Költségkontroll
    Kapcsolja össze a projektmenedzsmentet és a helyszíni adatokat a költségtevékenységekkel, hogy megértse a kiváltó okokat és a hatókör költséghatásait.

Az Autodesk Build legfontosabb funkciói:

Könnyen kezelhető és jól konfigurálható eszközeink segítségével időben és a költségkereten belül valósíthatja meg projekteket.

Projekt:

  • Információkérés (RFI) és dokumentumcsomagok kezelése
    Hozzon létre, ellenőrizzen, és hagyjon jóvá információkéréseket, egyszerűen konfigurálható munkafolyamatokkal. Kezeljen dokumentumcsomagokat, készítsen tétellistát, és ossza ki ezeket az ellenőrzést végzőknek.
  • Egyszerű jóváhagyások
    Tegyen fel kérdéseket akár mobileszközről, melyek megválaszolása és jóváhagyása a megfelelő csapathoz eljutva gyorsan és gördülékenyen jut el a munkaterületről az irodába, de akár fordítva is.
  • Automatikus jegyzőkönyv készítés
    Tegye az értekezleteket könnyedebbé, produktívabbá és együttműködőbbé. Kövesse nyomon a vállalt kötelezettségeket, kapcsolja össze a feladatokkal, észrevételekkel és rendszerezze az összes értekezlet-rekordot.
  • Eszközkezelés
    Egyszerűsítse az eszközök nyomon követését és kezelését a tervezéstől az átadásig az Asset funkció segítségével.

Munkaterület

  • Központosítsa az észrevételkezelést
    Kezelje az összes tervezési, minőségi és biztonsági kérdést egy helyről.
  • A Munkaterület és az Iroda csatlakoztatása
    Rögzítse a terepen történteket, és ossza meg az érintettekkel egy központi galériában.
  • Egyszerűsítse a minőségi és biztonsági ellenőrzéseket
    Győződjön meg arról, hogy az egész csapat betartja a minőségi és biztonsági szabványokat, bármilyen eszközről, bárhonnan.

Tervek

  • Dokumentumok közzététele az építkezésen
    Biztosítsa a csapatok számára, hogy bármikor hozzáférjenek a megfelelő információkhoz a mobileszközökkel való automatikus szinkronizálással. Single Source of Truth elvet követve, mindenki mindig az aktuális-végleges terveket látja.
  • Jelölések létrehozása és megosztása
    Használja a jelölési eszközöket, hogy felhívja a figyelmet a rajzok részleteire, és ossza meg csapatával a jobb együttműködés érdekében.
  • 2D rajzok és 3D modellek navigálása a helyszínen
    Könnyedén navigálhat a 2D rajzokban és a 3D modellekben, és jobban megjelenítheti csapata munkáját. A megjelenítő mobil eszközökre optimalizált.

Költséggazdálkodás

  • Költségváltozások kezelése
    Átlátható formában kezelhetők a változások és a projekt összköltségére vonatkozó hatását is megvizsgálhatjuk.
  • Kifizetések kezelése
    Kifizetési kérelmek kezelése és nyomon követése az elvégzett munka alapján.
  • A költségek egyszerűsítése
    Csatlakoztassa számviteli rendszerét a számla felülvizsgálatának és jóváhagyásának egyszerűsítéséhez.
  • Javítsa az előrejelzést
    Javítsa a költség -előrejelzés pontosságát a központosított és kapcsolódó költségtevékenységekkel.

További funkciók

  • Ellenőrző listák
    A könnyen elkészíthető ellenőrző lista és a digitális záróeszközök biztosítják, hogy a munka teljes, ellenőrizhető, visszakövethető és megfelelő legyen.
  • Személyre szabott jelentések
    Jelentések létrehozása és megosztása a csapattagokkal, hogy mindenki naprakész legyen a munka előrehaladásáról.
  • Prediktív betekintés
    Láthatóvá teheti a magas kockázatú problémákat, amelyek befolyásolhatják a költségeket, az ütemtervet, a minőséget és a biztonságot.
  • Szabványosított nyomtatványok
    Szabványosítsa az adatgyűjtést személyre szabható minőségi és biztonsági ellenőrző listákkal.
  • Átadás-átvétel
    Egy egységes közös adatplatform, mely lehetővé teszi az összes projektdokumentáció tárolását egy helyen és segíti a zökkenőmentes, digitális átadás-átvételi folyamatot.

Kapcsolódó webinárok

 

 


Részletes ismertető

Autodesk Build részletes bemutató (PDF)

Termékfelelős:

Elérhető termékkonstrukciók

  • Helytartó

    Autodesk Build – 1éves előfizetés

    1 felhasználós változat (unlimited)

     

     

     
    770.381 FtNettó ár: 606.599 Ft Ajánlatkérés
  • Helytartó

    Autodesk Build – 3éves előfizetés

    1 felhasználós változat (unlimited)

     

     

     
    2.080.258 FtNettó ár: 1.637.998 Ft Ajánlatkérés
  • Helytartó

    Autodesk – Docs/Collaborate/Collaborate Pro/Takeoff/Build

    Segítünk önnek megtalálni a feladatok és felhasználó szám függvényében a helyes megoldást.

     

     

     
    Egyedi árazású termék Ajánlatkérés