Autodesk Docs

Az Autodesk Docs, korábban BIM 360 – Docs, az Autodesk Construction Cloud egységesített platform alapja, egy felhőalapú közös adatkörnyezet (CDE – Common Data Environment), amelynek célja az együttműködés és az adatkezelés egyszerűsítése a projekt teljes életciklusa alatt minden résztvevő számára. Ez lehetővé teszi az összes projektdokumentum és adat rendszerezését, terjesztését és megosztását a tervezéstől az építkezésig egyetlen platformon.

Az Építőipari termékgyűjtemény (Architecture, Engineering & Construction Collection) részeként és önálló előfizetésként is elérhető.

Egyszerűsítheti az együttműködést és az adatkezelést az Autodesk Docs segítségével

Rendszerezheti és megoszthatja a fájlokat az Autodesk Construction Cloud platformon működő Autodesk® Docs felhőalapú, közös adatkörnyezettel.

  • Csökkentheti a hibák és az átdolgozások számát
  • Az egyszerűsített áttekintési és jóváhagyási munkafolyamatokkal időt takaríthat meg
  • Javíthatja a csapat együttműködését és a projektütemezést


Az Autodesk Docs legfontosabb funkciói

  • Kapcsolat a tervezés és a kivitelezés között
    Az Autodesk Construction Cloud platformon összekapcsolhatja a csapatokat, így szabadon áramolhatnak az információk a tervezés és a kivitelezés között.
  • Dokumentumvezérlés
    A strukturált mappák és a hatékony engedélyezési eszközök gondoskodnak róla, hogy a megfelelő információk jussanak el a megfelelő személyekhez.
  • Verziókövetés
    A funkcióval láthatja hogy egy adott dokumentumon ki, mikor és milyen módosítást végzett, így mindenkit naprakész információkkal láthat el.
  • 2D terv és 3D modell összehasonlítás
    A változások azonnali feltárása két dokumentum, vagy két verzió között. 
  • Dokumentum-jóváhagyás
    Csökkentheti a manuális műveletek számát, és automatizálhatja a rajzok, modellek és dokumentumok közzététel és megosztás előtti áttekintését.
  • Jelölőeszközök teljes készlete
    A jelölőeszközök teljes készletével segítheti a projektcsapatok közötti kommunikációt és együttműködést.
  • Központosított észrevétel követés
    Fokozhatja az elszámoltathatóságot, és egyetlen központi listát használhat a problémák megoldására.
  • Küldemények létrehozása és nyomon követése
    Egyszerűen létrehozhatja és megoszthatja a küldeményeket a projektcsapatokkal, és teljes körű ellenőrzési naplófájllal követheti nyomon őket.
  • Desktop Connector
    A Desktop Connectorral közvetlenül az asztalról nyithatja meg, mentheti, helyezheti vagy nevezheti át, illetve törölheti a fájlokat.
  • AutoCAD-, Civil 3D-, és Revit-integráció
    Az Autodesk eszközeivel való integráció segít leegyszerűsíteni a munkafolyamatokat, és csökkenteni a duplikációkat.
  • 2D- és 3D-támogatás
    Problémamentesen feltöltheti és megtekintheti a 2D rajzokat és a 3D modelleket, így a csapatok hozzájuthatnak a megfelelő információkhoz.
  • ISO 19650 elnevezési szabvány
    A szabadon kijelölt mappa ellenőrzi a beérkezett dokumentumok szintaktikailag helyes nevezéktanát, melynek specifikálására átlátható eszköztár áll rendelkezésre.

Oktatás

Az intenzív egy napos Autodesk Docs tanfolyamaink az év során folyamatosan indulnak.


Kapcsolódó webinárok:

 

 

 

Termékfelelős:

Elérhető termékkonstrukciók

  • Helytartó

    Autodesk Docs – 1éves előfizetés

    1 felhasználós

     

     

     
    287.241 FtNettó ár: 226.174 Ft
    Ajánlatkérés
  • Helytartó

    Autodesk Docs – 1éves előfizetés

    10 felhasználós

     

     

     
    1.807.768 FtNettó ár: 1.423.439 Ft
    Ajánlatkérés
  • Helytartó

    Autodesk Docs – 3éves előfizetés

    1 felhasználós

     

     

     
    861.720 FtNettó ár: 678.520 Ft
    Ajánlatkérés
  • Helytartó

    Autodesk Docs – 3éves előfizetés

    10 felhasználós

     

     

     
    5.423.305 FtNettó ár: 4.270.319 Ft
    Ajánlatkérés
  • Helytartó

    Autodesk – Docs/Collaborate/Collaborate Pro/Takeoff/Build

    Segítünk önnek megtalálni a feladatok és felhasználó szám függvényében a helyes megoldást.

     

     

     
    Egyedi árazású termék
    Ajánlatkérés